måndag, januari 21

Två dagar kvar till BF

Ja, nu har rastlösheten kickat in med full kraft. Efter att ha
  • Dammsugit hela huset
  • Skurat hela huset
  • Dammtorkat hela huset
  • Gjort rent alla skåpluckor i köket
  • Rengjort öppna spisen
  • Bytt gardiner
  • torkat lister
  • vänt upp och ner på soffan och städat rent den ordentligt
  • avkalkat duschdörrarna
  • med mera vanligt städ (läs allt utom fönstertvätt)
så kan jag inte komma på någonting annat att göra här hemma.
Två veckor kunde jag hitta sysselsättning för att stilla min rastlöshet och de första dagarna var jag så slut efter allt jobb att jag faktiskt tyckte det var okej med tre dagar framför teven. Önskar jag hade ro till det nu med. Mest synd är det om Jimmy som kommer hem till rastlösa mig efter en hel arbetsdag och han bara vill vila. Tji fick han!

Hur som helst har jag inte några känningar alls. inga värkar, ingen slempropp, inget vatten. Jag konstaterar snabbt att tidigast om en vecka känns någorlunda realistiskt. Detta gör mig inte mindre rastlös direkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar