onsdag, mars 30

Rio

Nu befinner jag mig i Rio de janeiro. Vi bor pá ett hotell precis vid Copacabana och njuter av livet. Dock ãr jag lite trõtt eftersom vi gár upp tidigt fõr att hinna med sá mycket som mõjligt under dagen. Igár gick vi lãngs hela Copacabana och igenom en prylmarknad. Idag tog vi tunnelbanan in till centrum och gick pá ett museum och kollade lite stores. I morgon ãr sista dagen hãr, dá ska vi titta lite nãrmre pá Jesusstatyn och sockertoppen. Pá Fredag klockan 4 pá morgonen áker vi hãrifrán till São paulos flygplats. Dãr vãntar vi i 9 timmar och invãntar várt flyg till Madrid. Det ska vi sitta pá i 17 timmar. Sen ãr det bara korta biten mellan Madrid och Sverige. Den turen tar bara 5 timmar. Vi kommer att ha lyft och landat 13 gánger frán att vi lãmnade Sverige till att vi landar. Behõver jag sãga att jag ãr trõtt pá flygplan? Det ska faktiskt bli skõnt att komma hem till lite lugn och ro. OCH TILL VOFFE! Dessutom flyttar André in nãsta vecka!!! Ser fram emot. Men fõrst ska jag njuta av vára sista dygn.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar