tisdag, juni 30

Planering

Nu jobbar jag denna veckan;
Onsdag 15 - 20
Fredag 10 - 20
Lördag 10 - 19
Söndag 10-19

Visst det är ju lite jobbigt att jobba helg, men.
Jag är ju ledig i två veckor sedan! Då ser planeringen ut som sådan att jag är hemma måndag - torsdag. Fredagen åker jag till Göteborg och möter upp Jimmy och hans kompis Dave från Irland. Där stannar jag över helgen och vi ska på mitt efterlängtade Liseberg! På söndagen drar jag med dom till Sala. Måndagen så åker jag till vår kära huvudstad. Stockholm. Där ska jag kolla på Brittney Spears!! Sover hos min syrra i stora staden över natten och sen vet jag inte hur länge jag stannar. Jag ser verkligen fram emot att få komma iväg lite!

Även om jag trivs som fisken i vattnet i Koppom så saknar jag ibland att ha lite folk omkring mig. Se någon gå över en gata, se att det exiserar andra människor. Det är lite folktomt i Koppom.
Inte på jobbet i och för sig. Men då känns det som man har lämnat landet. Man blir glad om någon pratar svenska. Man pratar för att dom ska stanna. Hålla mig svenskt sällskap. Men det är fortfarande hela 7 km till Norska gränsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar